Klachtenregeling
We luisteren graag en zoeken samen naar oplossingen
Binnen ons bestuur vinden we het belangrijk dat leerlingen, ouders en medewerkers zich gehoord en serieus genomen voelen. Soms ontstaat er een situatie waar u niet tevreden over bent. Meestal wordt dit binnen de school opgelost. Lukt dat niet, dan kunt u gebruikmaken van onze officiële klachtenregeling. Deze kunt u vinden onder downloads.
Eerst bespreken binnen de school
Heeft u een klacht? Bespreek deze dan eerst met de schoolleiding. Vaak kan er snel een passende oplossing worden gevonden. Wanneer dit niet lukt of wanneer u uw klacht liever op een andere manier wilt indienen, kunt u terecht bij het bestuur. E-mail: bestuur@onzewijs.nl. Bellen kan ook: 0118-650232.
Onafhankelijke klachtencommissie – GCBO
Voor alle scholen onder ons bevoegd gezag is een onafhankelijke klachtencommissie ingesteld. Deze commissie onderzoekt de klacht en adviseert het bestuur over de afhandeling.
Ons bestuur is aangesloten bij de klachtencommissies voor het bijzonder onderwijs van de GCBO.
Contactgegevens GCBO:
Postadres: Postbus 82324, 2508 EH Den Haag
Telefoon: 070-3861697
E-mail: info@gcbo.nl
Reglement en werkwijze
Op de werkwijze van de commissie, de termijnen en de behandeling van klachten is het Reglement Landelijke Klachtencommissies GCBO van toepassing. Dit reglement is te vinden op: http://www.geschillencommissiesbijzonderonderwijs.nl